FANDOM

In Cebuano Edit

Sign on Edit

Ang sibyaanan DYLA-AM, ang labing tinamod ug tinahod nga radio news organization sa Sugbo, gipanag-iya sa VIMCONTU Broadcasting Corporation, sakop sa Kapisanan ng mga Brodkaster ng Pilipinas kun KBP, nagsibya sa kusog na 10,000 watts ug sa frequency nga 909 kHz.

Ang DYLA-AM gitugutan sa National Telecommunications Commission kun NTC sa pagsibya pinaagi sa license permit number BSD-0421-2017.

Ang studio sa DYLA-AM nahimutang sa ikaduhang hagdana sa JSU-PSU Mariners' Court-Cebu, sulod sa ALU-VIMCONTU Welfare Center, Pier 1, Dakbayan sa Sugbo, samtang ang state-of-the-art transmitter niini naa nahimutang sa Alumnos, Mambaling, Dakbayan sa Sugbo.

Ang DYLA-AM gipatingog ning mosunod na mga duly-licensed Radio Telephone Operators by the NTC.

  • Technical Director: Cristobal Remonde
  • First Class Telephone Operator: Marciano Lapas
  • First Class Telephone Operator: Arnold Lamban
  • Electronics and Communications Engineer: Emmanuel Cres Taotao

Ang DYLA-AM magsugod na karon sa pagsibya.

Sign off Edit

Kini ang sibyaanan DYLA-AM, ang labing tinamod ug tinahod nga radio news organization sa Sugbo, gipanag-iya sa VIMCONTU Broadcasting Corporation, sakop sa Kapisanan ng mga Brodkaster ng Pilipinas kun KBP, nagsibya sa kusog na 10,000 watts ug sa frequency nga 909 kHz.

  • Technical Director: Cristobal Remonde

Daghang salamat sa inyong kanunay nga pagpaminaw.

In English Translation Edit

This is a Radio Station DYLA-AM is the greatest master of the Radio News Organizations in Cebu, owned by Vimcontu Broadcasting Corporation member of the Kapisanan ng mga Brodkaster ng Pilipinas or KBP. Broadcast with the power of 10,000 watts and the frequency of 909 kHz.

DYLA-AM authorized by the National Telecommunications Commission or NTC broadcast by Licensed Permit Number, BSD-0221-92.

The Studio of DYLA-AM was the 2nd Floor JSUPS Umalies Cebu Port in Jalop Vimcontu Welfare Center, Port Area, Cebu City.

While the State-of-the-art transmitter located in Alumnis, Mambaling, Cebu City.

DYLA-AM is maintained by the following Duly Licensed Radio Telephone operators by the NTC.

SIGN-OFF: Thank you for your constant listening.