FANDOM

Sign on Edit

Kini ang DYMF Bombo Radyo, usa ka commercial broadcast station nga gidumala ug gipanag-iya sa People's Broadcasting Sevices kabahin sa Bombo Radyo Philippines.

Ang DYMF Bombo Radyo lisensyado sa National Telecommunications Commission (NTC), ubos sa Department of Information and Communication Technology (DICT), Republika sa Pilipinas with license number BSD-0067 series of 2001 sa pagsibya dinhi sa 963 kHz sa amplitude modulation (AM) band sa kusog nga 10,000 watts gikan sa alas-4:00 sa buntag hangtud sa alas-12:00 sa tungang gabii.

Ang mga studios ug buhatan nahimutang sa CBS Development Corp. Bldg., 87-A. Borromeo St., Dakbayan sa Sugbo. Ang tramsmitter nahimutang sa Sitio Alaska, Brgy. Mambaling, Dakbayan sa Sugbo.

Ang DYMF Bombo Radyo gipatingog ug gimentenar niining mosunod nga kawani lisensyado sa National Telecommunications Commission.

First Class Radio Telephone Operators:

  • Ariel Caderao

Sa ngalan sa mga tagdumala ug kawani ning istasyon, malipayong pagpaminaw!

Mga higala, ang CBS-NBN-PBS Bombo Radyo Philippines Corporate Song.

Sign off Edit

Nagpaminaw kamo sa DYMF Bombo Radyo, usa ka commercial broadcast station nga gidumala ug gipanag-iya sa People's Broadcasting Services kabahin sa Bombo Radyo Philippines.

Ang DYMF Bombo Radyo lisensyado sa National Telecommunications Commission (NTC), ubos sa Department of Transportation and Communication (DOTC), Republika sa Pilipinas with license number BSD-0067 series of 2001 sa pagsibya dinhi sa 963 kHz sa amplitude modulation (AM) band sa kusog nga 10,000 watts gikan sa alas-4:00 sa buntag hangtud sa alas-12:00 sa tungang gabii.

Ang mga studios ug buhatan nahimutang sa CBS Development Corp. Bldg., 87-A. Borromeo St., Dakbayan sa Sugbo. Ang transmitter nahimutang sa Sitio Alaska, Brgy. Mambaling, Dakbayan sa Sugbo.

First Class Radio Telephone Operators:

  • Ariel Caderao

Sa ngalan sa mga tagdumala ug kawani ning istasyon, daghang salamat!

Mga higala, ang atong nasudnong awit.